Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2008

Οχι πια φιλοι,μονο σεξ??Ευχαριστω,δεν θα παρω.

Μα καλα,ειναι δυνατον??Εκει που τελικα εισαι πεπεισμενη οτι υπαρχει φιλια, και πραγματικη παρακαλω, αναμεσα σε αντρες και γυναικες, μια απλη φραση μπορει να σε διαψευσει κατευθειαν.
Νομιζα οτι ειχα αυτο που λεμε ''κολλητος'' ή ''αδερφος'' ή οπως θελετε πειτε το.Εναν ανθρωπο κοντα μου.Που του τα ελεγα ολα εδω και πολλα χρονια.Τα παντα,γκομενικα, οικογενειακα, σχολικα. Και ηταν εκει για μενα. Ok, θα μου πειτε, το ξερουμε το παρακατω, τελικα ηταν ερωτευμενος μαζι σου και στο ξεφουρνησε τωρα μετα απο ολα αυτα. Ε, ναι αυτο εγινε. Το ξερω οτι ειναι κατι πολυ κοινο, οτι συμβαινει συχνα σε πολλους, οποτε αν δεν σας ενδιαφερει μην διαβασετε παρακατω.
Ηταν για μενα ενα στηριγμα, αυτος που θα ερχοταν την οποιαδηποτε στιγμη να δει αν ειμαι καλα.Και του το ανταπεδιδα αυτο.Αλλα ειλικρινα δεν μου περασε απο το μυαλο ουτε μια στιγμη οτι θα επαιζε κατι αλλο.6 χρονια τωρα ειμαστε αυτοκολλητοι.Περναμε απο διαφορες φασεις, αλλα ποτε δεν χανομαστε.Και αυτος ολο και καμια κοπελα εχει.Και μου αρεσει που τον βλεπω με αλλες, δεν υπαρχει θεμα ζηλιας δηλαδη.Απο μερους μου φυσικα. Γιατι απο το δικο του απ'οτι φαινεται...
Χτες λοιπον, εκει που καθομασταν στο καναπεδακι μου και του ελεγα την Ιστορια (ναι, εκτελουσε και χρεη εξεταστη.Οι Ακατανομαστες πλησιαζουν αλλωστε) , πεταει το βιβλιο και με κοιταει.Ε, εγω συνεχισα να λεω για το Δικοματισμο και με σταματαει και παει να με φιλησει.Ε πλακα μου κανει τωρα?!?! Απο που και ως που? Δεν λεω, ειναι πανεμορφος, αλλα εμενα δεν μου βγαινει με τιποτα, πως να το κανουμε?! Και μετα, αφου φυσικα τον σπρωχνω και ζηταω εξηγησεις (τι τις ηθελα??) , ερχεται και η εξομολογηση..Εδω και δυο χρονια λεει δεν μπορει να με βγαλει απο το μυαλο του.Τελεια ομως ε? Δεν κολακευτηκα καθολου σας πληροφορω.
Ενιωσα οτι τοσο καιρο ζουσα στον κοσμο μου, δεν επαιρνα χαμπαρι τι γινοταν γυρω μου.Τι να πω..Ισως και να μην ηθελα να το δω.
Του ειπα να με αφησει λιγο να σκεφτω.Μπουρδες.Τιποτα δεν εχω να σκεφτω.Απλα να τον αποφυγω ηθελα μεχρι να μου περασει η πρωτη κρυαδα.
Δεν μπορω να ειμαι μαζι του.Με τιποτα.Απλα δεν μου βγαινει,δεν μπορω να τον δω ερωτικα.Και δεν ξερω πως να φερομαι απο δω και περα.
Πραγματικα,ισχυει αυτο που λενε οτι η φιλια καταστρεφεται μετα απο τετοια περιστατικα.Αλλα θα μου πεις, ποια φιλια??Εγω του ελεγα για το Δικοματισμο και αυτος με σκεφτοτανε ανασκελα στο κρεβατι.
Φφφφ, και δεν θελω να τον χασω ρε γαμωτο.Δεν θελω με τιποτα.Τον αγαπαω,αλλα οχι με τον τροπο που θελει αυτος.
Τι θα κανω??

3 σχόλια:

o geros είπε...

Χμμμμ... Αυτά συμβαίνουν, καλή μου! Μη βιαστείς να τον κατακρίνεις! Ούτε κι εκείνος θα το έβλεπε έτσι απ’ την αρχή! Μάλλον σε συνήθισε και του βγήκε μετά! Ο έρωτας δεν σε ρωτάει...
Μόνο κοίτα, να μην σε αποσπάσει αυτό το περιστατικό από το διάβασμά σου! Και καλύτερα να του το εξηγήσεις αν είσαι σίγουρη για σένα, ώστε να μην τρέφει ελπίδες... Να είσαι ξεκάθαρη πρώτα με σένα και μετά μαζί του!Την αγάπη μου!

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

Νάντια καλή μου που χάθηκες;;;Χαίρομαι που πέρασες τόσο μα τόσο όμορφα το καλοκαίρι σου και που συνεχίζεις να κηνυγάς τους στόχους σου!!!Τώρα όσον αφορά τον φίλο σου,συμβαίνει συχνά σε μια φιλία ο ένας η ο άλλος κάποια στιγμή να το βλέπει αλλιώς!!!Μην του κλείνεις την πόρτα στα μούτρα,απλά εξηγησέ του ότι τον βλέπεις μόνο φιλικά και συνέχισε να φέρεσαι σαν να μην έγινε τίποτα!!!Με αυτόν τον τρόπο δεν θα τον κάνεις να ντραπεί και να νιώσει άσχημα...Απλά καλό θα ήταν για λίγο καιρό να προσέχεις τι λες μπροστά του για άλλα αγόρια προκειμένου να μην τον πληγώσεις..Αν δεις ότι κι αυτός είναι μια χαρά τότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα....Λοιπόν πολλά φιλάκια και περαστικά για το ποδαράκι σου!!!

:-)

Nant είπε...

paidia..entaksei..tou milhsa..alla nomizw oti den einai ola opws prin.
opws kai na xei twra toulaxiston pou ksekatharisame eimaste kala kai oi duo.nomizw..
:(