Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2008

Αναμνησεις..

Χτες πηρα κατι παλια ημερολογια πριν κοιμιθω και αρχισα να διαβαζω..Τι το θελα??
Ηταν σαν να ζουσα ολα τα γεγονοτα που περιεγραφα απο την αρχη.Υπηρχε μια αμεσοτητα που με τρομαξε ομολογω σε καποια φαση..Και αρχισα να σκεφτομαι πως τελικα ολα επιλογες ειναι.Γιατι ανετα αν ειχα αντιδρασει αλλιως σε καποια κατασταση τωρα θα ηταν διαφορετικα πολλα πραγματα στην ζωη μου.Δεν ξερω..προβληματιστηκα κατα ποσο πρεπει να σκεφτομαι πριν κανω κατι,ποσο πρεπει να συλλογιζομαι τις συνεπειες που θα εχει αυτο το κατι στην ζωη μου μετα..Γιατι,οπως διαβασα,εκανα πολλα λαθη.Και αυτα επηρεασαν πολυ την ζωη μου και εμενα ως ανθρωπο..Αρνητικα ή θετικα δεν ξερω..
Και ενω σκεφτομουν χτυπαει η 'Γιορτη' απο τις Τρυπες στο κινητο μου (δεν ξερω αν γνωριζετε το συγκροτημα) και να σου η κολλητη μου..Τετοια ωρα αποκλειεται να μην θελει να ζητησει χαρη.Και δεν βγηκα ψευτρα.Παλι για μια τρελα απο τις γνωτες μας με πηρε..Καποιον να αναζητησουμε,καποιον να ψαρεψουμε,και αλλα πολλα.Και δεν σκεφτηκα ουτε μια στιγμη να πω οχι.Δεν σκεφτηκα τι θα γινει μετα.Τιποτα.Απλα ειπα οκ.
Συνειδοτοποιησα λοιπον,οτι οταν αναλυεις πολυ τα πραγματα δεν τα χαιρεσαι,δεν τα ευχαριστιεσαι.Γιαυτο και κατεληξα οτι παντα αυθορμητη ημουν,και ποτε δεν θα σταματησω να ειμαι ετσι.Και οτι η ζωη ειναι για να την ζεις,και οχι για να αναλυεις καθε της λεπτομερεια..
Δεν θα την σπαταλησω λοιπον..!

2 σχόλια:

o geros είπε...

Γεια σου κοπελάρα μου! Έτσι σε θέλω! Μη μασάς! Μόνο να υπάρχει ένα μέτρο σε ό,τι κάνεις. Και αυτό το μέτρο είναι πολύ προσωπικό για τον καθένα από μας... :-)))

Nant είπε...

το εχω καθορισει το μετρο γερο μου,μην ανησυχεις.
παντως θενξ που αντεχεις και με διαβαζεις ακομα!