Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2008

Μπορει να φανω λιιιιγο κακια..!

Καταρχας συγγνωμη που με χασατε,αλλα ο κακιασμενος ο υπολογιστης μου δεν ελεγε να ανοιξει μεχρι χτες!
Και τωρα στο θεμα μας..
Σημερα το 90% των blog θα μιλανε για τον ερωτα και τον Αγιο Βαλεντινο,οποτε και γω δεν θα πρωτοτυπισω!
Γενικα,διαφωνω καθετα με την ιδεα του Αγιου Βαλεντινου,και της γιορτης ολοκληρης.Ο ερωτας ειναι απο μονος του μια γιορτη.Και δεν εχει καμια ουσια να την γιορταζουμε μια συγκεκριμενη μερα του χρονου,αφου οταν εισαι ερωτευεμενος πραγματικα,γιορταζεις καθε μερα.
Το να παιρνεις δωρα και να λες ''σ'αγαπω'' νομιζω οτι μπορεις να το κανεις ολες τις μερες,ωρες,λεπτα που εισαι μαζι με καποιον.Δεν μπορω να καταλαβω γιατι σημερα πρεπει να πλουτιζουμε τα μαγαζια και τα ανθοπωλια για να εκδηλωσουμε τον ερωτα και την αγαπη μας.Δεν γινεται να σ'αγαπαει καποιος πιο πολυ σημερα ειδικα.Σάγαπαει παντα.Και δεν χρειαζεται τιποτα για να σου το αποδειξει,εκτος απο αυτον τον ιδιο.
Και αν το παρουμε απο θρησκευτικης πλευρας,ο Βαλεντινος ειναι Αγιος της Καθολικης εκκλησιας,προστατης των τρελων.Δηλαδη με ερωτα καμια σχεση.Μα καμια ομως!
Τελοσπαντων,δεν ειμαι εγω αυτη που θα κρινει,απλα πιστευω οτι δεν εχει νοημα για μια απλη,συνιθισμενη μερα να γινεται τετοιος ντορος.
Και το αλλο που ακουσα σημερα και κουφαθηκα : ''Αν δεν μου παρει δωρο σημερα,θα τον χωρισω!Θα ειναι πολυ γαιδαρος τετοια μερα!'' Αν σχολιασω θα γινω πολυυυ κακια..Αλλα θα σχολιασω!Δηλαδη περιμενουμε τα αρκουδακια και τα τριανταφυλλα για να καταλαβουμε την αγαπη του αλλου?Περιμενουμε τις 14 Φεβρουαριου για να δειξουμε τον ερωτα μας??Ε,οχι,πρεπει να εισαι γελοιος για να σκεφτεσαι ετσι.
Και μετα,ερχονται και αυτοι που ετυχε να ειναι μονοι τετοια μερα,και απελπιζονται,και στεναχωριουνται και λενε ''Μα γιατι??''..Ψυχολογικος πολεμος τους γινεται..Ελεος..

Ειμαι σιγουρη οτι θα σκεφτεστε οτι ειμαι μια απελπισμενη,χωρις σχεση,που επειδη δεν πηρε δωρο απο τον ''Βαλεντινο'' της σημερα κλαιει την μοιρα της.
Ερχομαι να σας διαψευσω λοιπον.Και σχεση εχω,και ερωτευμενη ειμαι.Αλλα τον ερωτα μου τον εχω δειξει προ πολλου,και συνεχιζω να τον δειχνω καθε μερα και καθε ωρα που μετραει.Δεν πηρα δωρο σημερα,ουτε θα δωσω.Μπορει να δωσω αυριο,μπορει μεθαυριο,μπορει την αλλη βδομαδα!Τι σημασια εχει?!

Πρεπει να μαθουμε ολοι να μην περιμενουμε τετοιες μερες για να δειξουμε τα αισθηματα μας,αλλα να εκμεταλευομαστε την καθε στιγμη.
Με κατι απλο μπορει να εννοηθουν πολυ μεγαλα πραγματα..Εξαλου,και μεις μικροι δεν ημασταν καποτε..?

1 σχόλιο:

o geros είπε...

Που λες, τα ίδια λέω κι εγώ! Αλλά (πάντα υπάρχει τουλάχιστον ένα «αλλά»), δεν τρέχει και τίποτα αν εκείνη τη μέρα χαλαρώσεις λίγο περισσότερο! Μάλιστα, λέω να ξοδέψεις ελάχιστα χρήματα, μηδαμινά, έτσι, για...πλάκα! Σαν παραμύθι, λέω.
Πάλι, δεν βαριέσαι... Ας κάνει κάθε ένας ό,τι θέλει! Δεν τρέχει τίποτα!