Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2008

Αγαπημενο τραγουδι..

Και ενα τραγουδακι για να μην μιλαω μονο εγω..Ας μιλησει και η φωνη του Βασιλη..

Σαν δυο φωτάκια βραδινού αεροπλάνουτα δυο σου μάτια
και χαράζουν τον αέρα
Η αγκαλιά σου είναι σκάλα του Μιλάνου
κι εγώ απόψε έχω επίσημη πρεμιέρα


Πάρε με, πάρε με, μέσα σου να κρυφτώ
Σαν να μην έζησα πριν απ’ το βράδυ αυτό

Θέλω να δω το πρόσωπό σου ανθισμένο
να με φιλάς όλη τη νύχτα, όσο αντέξεις
Σαν φλιπεράκι γελαστό, ξετρελαμένο
σου δίνω ακόμα μία μπίλια για να παίξεις


Πάρε με, πάρε με...

Κι ύστερα ξάπλωσε κοντά μου και κοιμήσου
Εγώ θα πιάσω μια γωνίτσα στο κρεβάτι
Όχι πως έχω το κλειδί του παραδείσου
Μα σ’ αγαπώ κι αυτό νομίζω είναι κάτι


Πάρε με, πάρε με...

Φιλικη συμβουλη : Μην παψετε ποτε να ονειρευεστε..και αυτο το τραγουδι νομιζω ειναι το καταλληλο για ονειρα..Enjoy :)

2 σχόλια:

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ... ΤΕΛΕΙΟΣ...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ...ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΛΟ ΜΟΥ...ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ...

:-)

o geros είπε...

Συμφωνώ μαζίσου. Αλλά, κάπου σε χάσαμε (ποιος μιλάει). Έλα, γράψε μας...