Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008

Μαθηματα,μαθηματα,και παλι μαθηματα..

Ειχα παραπονο απο τον ''γερο'' οτι με χασατε..
Πολυυυυ διαβασμα..Καθολου ελευθερος χρονος..Και συνεπως,καθολου αναρτησεις..
Εχω μπει σε ενα προγραμμα και ειναι ελαχιστες οι φορες που ξεφευγω απο αυτο..Αν και κουραζομαι αρκετα (εως πολυ) βγαινει κατι απο ολο αυτο.Και γιαυτο συνεχιζω.
Τον τελευταιο καιρο πολυ τσακωμος πεφτει και δεν μ'αρεσει.Μια με την μαμα,μια με την παρεα..Τι φταιει δεν ξερω..Και νευρα,πολλα νευρα απο την πιεση και την ελληψη ελευθερου χρονου..Ελπιζω να περασουν συντομα,γτ εχω βαρεθει και εγω και ολοι οι αλλοι να με βλεπω με μουτρα κατεβασμενα μεχρι το πατωμα συνεχως.Τι να κανω ομως??Αφου αυτο μου βγαινει αυτη τη στιγμη,τιποτα αλλο..
Βασικα χρειαζομαι μια ανανεωση,κατι καινουριο να ερθει και να με ταρακουνησει λιγακι.Κατι που θα με κανει να βγω απο ολα αυτα που ειμαι κλεισμενη τωρα,που θα με κανει να γελασω και να ξεφυγω.Κατι που προς το παρον ειναι πολυ μακρια οπως φαινεται.
Οταν θα σας κρατησω ενημερους.
Μεχρι τοτε,καλα να περνατε ολοιιι!!

Υ.Γ.Και υποσχομαι (ναι αληθεια,υποσχομαι!!) να γραφω πιο συχνα.

6 σχόλια:

glastroula είπε...

Γεια σου φιλη και καλή χρονιά!Είσαι η πρώτη που γράφω για το 2008. Και είναιαλήθεια ότι κι εγώ απουσίασα πολύ καιρό. όμως έμπαινα και έβλεπα τα νέα.απλά δεν είχα πολύ όρεξη να γράψω. Είμαι στα down μου. Μη στενοχωριέσαι.Γράψε όποτε μπορείς.κι εγώ τα ίδια κάνω. Να είσαι κλά. Χάρηκα που σε ξανα«άκουσα»

Balidor είπε...

Συμβουλή 1:
Κάτσε πιο συχνά με μουσικούλα να γράφεις κειμανάκια το βραδάκι και να τα κάνεις αναρτήσεις όποτε έχεις καιρό..
εχεις ΠΟΛΛΑ χρονια μπροστά σου, believe me.

Συμβουλή 2:
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ...
Κάτσε με την μαμά σου ένα Σαββάτο απόγευμα (ή και μόνη σου) στην κουζίνα, φτιάξε ενα κέικ, βάλε τα δυνατά σου, ψήστη. βγάλτη στο τέλος κόψε ενα κομματάκι. ΜΟΝΟ απ'αυτό το κομμάτι θα δοκιμάσουν όλοι και μετά ... πέτα την.
Στον τοίχο, στα σκουπίδια, απο το μπαλκόνι... ξερω γώ.
1ον θα κανεις κατι δημιουργικό και
2ον θα έχει πλάκα να την πετάξεις στο κεφάλι κάποιου που σου σπάει τα νεύρα

:)

o geros είπε...

Βρε, καλως μου το! Κάνεις και παραπονάκια, ε; Εντάξει, αν είχες υποχρεώσεις, έχει καλώς. Να προσέχεις τον εαυτό σου. Α! και κάτι ακόμα: Αν είσαι με μούτρα όλη μέρα και νεύρα, αυτό που περιμένεις - ακόμα κι αν έρθει - δεν θα σου δείξει ότι ήρθε και θα φύγει! Γι αυτό καλή μου Nant, υπομονή, κουράγιο και δύναμη! Όλοι περνάμε δύσκολες στιγμές σε όλους τους τομείς. Δώσε ευκαιρίες στους ανθρώπους... Φιλιά και περιμένω να γράψεις ότι όλα πήγαν καλά, όπως και στο εύχομαι...

Nant είπε...

glastroula μου σ ευχαριστω πολυ!περιμενω και δικα σου νεα οποτε μπορεσεις!

προς geroς: ευχαριστω βασικα για την υποστηριξη!μου ειναι πολυτιμη πραγματικα.αναμενονται καινουρια νεα..!

balindor τελεια συμβουλη! σιγουρα θα την κανω καποια στιγμη και θα σου πω εντυπωσεις!

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

ΝΑΝΤΙΑ ΓΛΥΚΟΥΛΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΝΕΙΣ...ΟΣΟ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΝΑ 'ΧΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ...ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...ΚΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΙΚ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ Ο ΒΑΛΙΔΟΡΟΣ ΡΩΤΑ ΜΕ...ΕΧΩ ΑΠΕΙΡΕΣ...ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ...

Αποψη είπε...

Τι να σου πω βρε Νάντια. Εγω το θεματάκι αυτό με τα νεύρα λόγω πίεσης και κούρασης, δεν το έχω λύσει χρόνια τώρα!
Διαπίστωσα όμως ότι, όταν αγαπάς αυτό που κάνεις, όταν το βλέπεις σαν δημιουργία, όταν βάζεις έναν στόχο και δουλεύεις για να τον πετύχεις, τότε η κούραση σαν να γίνεται λίγο πιο "γλυκιά".
Και δίπλα στο πρόγραμμα που ακολουθείς, βάλε και μια μεθοδικότερη δουλειά.
Γιατί χρυσό μου, ως είναι γνωστό άλλωστε, δεν θέλει κόπο βρε κουτό... θέλει τρόπο!