Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007

Πρωτη αναρτηση!

Well,well,well...
Πρωτη αναρτηση..Αρα υποθετω οτι πρεπει να πω καποια πραγματα για μενα..Απο που να αρχισω,οεο?!
Μαθητρια Λυκειου,βιωνω τα βασσανα της 2ας Λυκειου,και αναμενω τα χειροτερα της 3ης και φυσικα τις ακατανομαστες..(δεν μπορω να πω την λεξη...αλλα για σας θα κανω μια προσπαθεια..τις..Παννεληνιες εννοω).Οποτε,κλασικα πηγαινω φροντηστηρια,κανω ιδιαιτερα,ερωτευομαι,χωριζω,ξαναερωτευομαι,ξαναχωριζω κτλ κτλ.Βαρετα πραγματα θα πειτε,εγω ομως που τα ζω δεν εχω χρονο ουτε για να σκεφτω το ενδεχομενο να τα αλλαξω!
Εχω την παρεουλα,τους αγαπας ολους τρελα,περναω μαζι τους περισσοτερες ωρες τις ημερας,κανοντας διαφορα πραγματα (λιωνουμε στις καφετεριες,συζηταμε βλακειες,σκαμε στα γελια,γινομαστε ρεζιλι,τους κανω ψυχαναλυση και τετοια!).Ομολογω πως καποιες φορες ευχομαι να μην τους ειχα γνωρισει και να ειχα την ησυχια μου (πωπω,καιρο εχω να την πω αυτην την λεξη!),αλλα αυτη η ηλιθια σκεψη φευγει σε κλασματα δευτερολεπτου απο το μυαλο μου,γτ απλα συνηδητοποιοω οτι δεν μπορω χωρις αυτους!
Χμ..τι αλλο?Α,ναι!Εχω την βλακωδη και κακιστη συνηθεια να καπνιζω (θα το κοψω,ενταξει!!), να μιλαω χωρις να σκεφτομαι, και να διωχνω απο κοντα μου ανθρωπους που με αγαπανε,αντικαθιστωντας τους με τον καθε ηλιθιο που πεφτει επανω μου!Αυτο το τελευταιο το εχω κανει αρκετες φορες μεχρι τωρα,και παντα το μετανιωνω..Ενταξει,τα λαθη ειναι για να μαθαινουμε,αλλα εγω το εχω ξεφτυλισει πλεον!
Αλλα δεν θα υποσχεθω οτι δεν θα το ξανακανω,γτ απλα δεν θα τηρησω την υποσχεση μου,και τζαμπα θα παει.
Τελος για σημερα..Αυριο παλι με περισσοτερα νεα,και περισσοτερο υπνο,αφου (thank God!!),δεν εχω σχολειο αυριο!
Αααα,και θελω αποψεις για το τι γινεται οταν σου αρεσει ενας μικροτερος απο σενα..Αντε να δουμε..!
Προς το παρον,kisses!!***

Δεν υπάρχουν σχόλια: