Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2007

Πιο απαισια μερα δεν υπαρχει.

Λοιπον...Τα παιρνω απο την αρχη.Σημερα ολα ειναι χαλια.Μεχρι τωρα φυσικα,αλλα δεν τα βλεπω να καλυτερευουν ιδιαιτερα.
Πρωτον, (προσοχη,μελο), εμαθα πριν απο λιγο οτι αυτος που μου αρεσει εδω και τεσσερις μηνες εχει κοπελα.Καλα,θα μου πειτε,τοσο καιρο δεν το ηξερες??Οχι,θα σας απαντησω.Δεν το ηξερα.Και το εμαθα ετσι στην ψυχρα.Οσο γελοιο και αν ακουγεται,ο συγκεκριμενος νομιζω πως ηταν υπεροχος για μενα.Μου αρεσε απο την πρωτη στιγμη που τον ειδα,ειχε προηγηθει το ολο παιχνιδι (αυτες οι βλακειουλες,ξερετε,κλεισιμο ματιου,χαμογελα και αλλα τετοια μελοδραματικα που σε κανουν να θελεις ακομα περισσοτερο). Και τωρα μαθαινω οτι εχει κοπελα.Και τοτε τι με κοιτας ρε ηλιθιε??Αλλα ετσι,γουσταρουν να ξερουν οτι τους θελουμε,και μας παιζουν.Εμας δεν μας σκεφτονται ομως.Τεσπα,απογοητευση.Γιατι εκει που λες βρηκα καποιον να μπορω να συνενοηθω,να εχω κατανοηση κτλ κτλ, σου ερχεται με συνοδεια.Και τι συνοδεια,την κοπελα του!Καλο και αυτο..Πολυ καλο..
Παμε στο δευτερο συμβαν της ημερας,και αυτο ερωτικου περιεχομενου ειναι,οποτε αν βαρεθηκατε το πρωτο μην συνεχισετε το διαβασμα.Σημερα θα ερθει για καφε ενας πρωην μου.Και θα καθισει μαζι μου,γιατι ο κοσμος ειναι πολυυυυ μικρος και ετυχε να ειναι φιλος της κολλητης μου.Τελεια,ετσι??Αμηχανια κτλ ολα ειναι στο προγραμμα.Και θα μου πειτε,μην πας,πολυ απλα.Εμμ,δεν γινεται.Γιατι ειμαι,οπως και ολοι ανθρωποι σε ολα τα συμπαντα,εγωιστρια.Και δεν θελω να νομιζει οτι κωλωνω να τον δω ή κατι παρομοιο.Θα παω.Και θα το παιξω ανετη.Θα το παιξω,ναι.Γιατι ποσο ανετος μπορεις να εισαι με εναν πρωην??Γενικα,το θεωρω τελειως γελοιο να κανεις οτι δεν συμβαινει τιποτα και ολα ειναι ενταξει και 'σιγα μωρε,καποτε ειχαμε και μεις κατι!'. Οχι,δεν ειναι ετσι.Με αυτον τον ανθρωπο εχουμε μοιραστει αρκετα πραγματα,και εχουμε μαλωσει κιολας.Αλλα εγω θα παω.Ναι ειμαι εγωιστρια μεχρι αηδιας,υπαρχει καποιο προβλημα???
Και τριτο γεγονος ημερας,γραφω διαγωνισμα με το που ανοιγουν τα σχολεια και δεν εχω ανοιξει βιβλιο.Ναι,νωρις ειναι ακομα,το ξερω.Αλλα εγω βαριεμαιιιι.Δεν εχω ορεξη να διαβασω,να γραψω,να απομνημονευσω.Τιποτα.Κενο.
Νιωθω οτι σημερα κολλησει το μυαλο μου σε πολυ συγκεκριμενα πραγματα.
Alt-control-delete Ναντια..Alt-control-delete..


Υ.Γ. Θα επανερθω αυριο μαλλον με τα του σημερινου καφε.

1 σχόλιο:

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

ΚΑΛΟ,ΛΙΛΙΠΟΥΤΕΙΟ ΠΛΑΣΜΑΤΑΚΙ ΜΟΥ ΑΡΧΙΚΑ Ο ΤΥΠΟΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΦΟΥ ΕΠΑΙΖΕ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΚΟΠΕΛΑ ΠΡΑΓΜΑ ΔΙΟΛΟΥ ΣΩΣΤΟ...ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΒΟΛΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΜΗΝ ΠΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΟΙΣΤΕΨΟΥΝ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ...ΑΝ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟΤΕ ΠΗΓΑΙΝΕ...ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΠΩΣ ΣΤΑ ΠΟΣΤ ΣΟΥ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ....ΦΙΛΑΚΙΑ....ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΟΜΩΣ Ε;;;ΦΙΛΑΚΙΑ !!!!