Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2007

Σαββατο επιτελους!

Καλημερα καταρχην!
Επιτελους ηρθε το Σαββατοκυριακο,δεν αντεχα αλλο.Δυο βδομαδες για τις διακοπες των Χριστουγεννων.Τωρα μου φαινονται αρκετα μακρινες,αλλα ειμαι σιγουρη οτι θα περασουν και δεν θα το καταλαβω,οποτε δεν ανησυχω.
Εχω περασει πλεον την ηλικια που περιμενα ξαγρυπνη τον Αγιο Βασιλη στον καναπε του σαλονιου κοντα στα μεσανυχτα της Πρωτοχρονιας,και τελικα με επιανε ο υπνος!Αυτο αποδειχτηκε μεγαλη απωλεια!Φετος αποφασισαμε να ανταλλαξουμε δωρα με την παρεα μου την Πρωτοχρονια που θα μαζευτουμε,αρα με γρηγορους υπολογισμους εχω να παρω γυρω στα 8-9 δωρα!Πανε λοιπον οπως καταλαβαινετε και Αγιοι Βασιληδες και ολα!
Να πω την αληθεια τα δωρα πλεον τα Χριστουγεννα δεν με απασχολουν ιδιαιτερα.Οκ,τα παιρνεις,τα δινεις,αλλα τελικα παντα μενουν οι καλες στιγμες και τα ''Καλη χρονια!'' απο τα ατομα που αγαπας.Αυτην την στιγμη δεν θυμαμαι σχεδον κανενα δωρο Χριστουγεννιατικο δωρο.Θυμαμαι ομως ολα τα ''Χρονια πολλα'' , τα χαμογελα, τις κυριες που επιμενουν παντα να φορανε μαυρα φορεματα και κοκκινο κραγιον την Παραμονη και μετα να αναρωτιουνται γιατι ειναι ολες ιδιες!
Φετος θα ειναι διαφορετικες γιορτες,οπως καθε χρονο!Και εχω αποφασισει να ειναι και καλυτερες!Καθε χρονο και καλυτερα,δεν λενε?Ε,εγω θα το κανω πραξη!
http://i-love-cartoons.com/snags/clipart/christmas/peanuts/Christmas-Snoopy-Lights-Tree.jpg

Δεν υπάρχουν σχόλια: