Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2007

Κατι σαν παραληρημα,ξεσπασμα ή οτι αλλο θελετε!

Εχεις πολλους φιλους,εισαι ξανθια (βαμενη φυσικα),φορας φακους επαφης με χρωμα (συνηθως πρασινους,γτ οι μπλε εχουν γινει πολυ μπαναλ) και αποκαλεις τις κολλητες,που ειναι ολοιδιες με σενα (που πηγε η προτοτυπια γαμωτο??) ''σκυλα'', ''τσουλα'' και αλλα τετοια.Οκ,εισαι δημοφιλης στο σχολειο,στο πανεπιστημιο,στην δουλεια (αν υπαρχει δουλεια για την δικη σου νοημοσυνη) και τους χαιρετας ολους.Οι γονεις σου?Περιφανοι για την κορη τους γιατι την εκαναν κοινωνικη,αληθινη (τι???) και ομορφη.Και να τα 50 ευρω για καλλυντικα,για ενα κραγιον για πιο σαρκωδη χειλη,γτ τα δικα σου τον τελευταιο καιρο δεν εχουν το καταλληλο σχημα.Ενω αλλοι δεν εχουν να φανε.So what?Τι σε νοιαζει εσενα?Εσυ τα εχεις ολα.
Να σου πω κατι?Μπορει να πονεσει,σε προιδοποιω..Το μονο που εχεις ειναι παρεσθησεις.Ζεις πισω απο μια μασκα φτιαγμενη απο make up,ψευτικα χαμογελα,βαμενα νυχια στο πιο trendy χρωμα και μαλλια στην τριχα.Ολοι σε θαβουν καποια στιγμη,οσο και αν δεν θελεις να το παραδεχτεις.Δεν εισαι τοοοοσο αγαπητη οσο νομιζεις,πιστεψε με,κατι ξερω.Προσγεισου ρεεεεε.
Και αν νομιζετε οτι ειμαι καμια απελπισμενη που θελει να κραζει αυτες που το παιζουν καποιες,Ok,δικαιωμα σας.
Απλα,ετσι πληροφοριακα,δεν ειμαι απελπισμενη.Απλα μου τη σπαει που εχει χαθει πλεον η αισθηση του αληθινου.Ολα ειναι ψευτικα,οι φιλιες,η συμπαρασταση,το χαμογελα,ολα.Εγω δεν ειμαι ετσι.Δεν γουσταρω να κρυβομαι πισω απο κανεναν,ουτε να βαφομαι για το σχολειο λες και παω στα μπουζουκια,ουτε να αποκαλω την κολλητη μου ''ηλιθια'' μπροστα της.Γιατι?Γιατι ειμαι αυτη που ειμαι και δεν αλλαζω για κανεναν.Με πανε αυτοι που με πανε για αυτο που ειμαι.Και αυτοι που δεν με πανε,δικαιωμα τους.Δεν μπορουμε να τους συμπαθουμε ολους.
Εγω ειμαι καλα με τον εαυτο μου παντως.Εχω αληθινους φιλους που με αγαπανε και μου το δειχνουν με τον τροπο που μονο αυτοι ξερουν.Οποτε εχω προβληματα θα το δειξω,θα μιλησω με καποιον,γιατι ξερω οτι εχω καποιον να με καταλαβει και να μου δωσει λυσεις.Οταν θελω να κλαψω,θα το κανω,χωρις να φοβαμαι οτι θα χαλασει το make up.
Μας λειπουν οι αληθινοι ανθρωποι.Οι ψευτικοι συνεχως αυξανονται.Ξυπνηστε και μαθετε να τους ξεχωριζετε..
Και μην ντρεπεστε για τιποτα.Καντε μια χαζομαρα στον δρομο,χωρις να φοβαστε οτι θα γινετε ρεζιλι στον περαστικο,δεν θα σας ξαναδει,πιστεψε με!Δωστε μια μεγααααλη αγκαλια στον/στην κολλητο/η σας,ετσι θα καταλαβει ποσο τον αγαπατε!Καντε οτι σας ερθει!Αλλα μην ειστε ψευτικοι.Μηηηη!

2 σχόλια:

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΑΛΗΘΙΝΗ,ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΕΙΡΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ(ΕΙΜΑΙ 23 ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ),ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΦΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ(ΜΑ ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ) ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΑ...ΕΣΥ!!!:-)

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.