Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2007

Xronia Polla stous Nikous,tis Nikoletes,kai osous giortazoun!!

Χρονια τους πολλα λοιπον!
Δεν εχω κανεναν σημαντικο,εκτος απο ενα καλο φιλαρακι μου!Αλλα παρολα αυτα,ελπιζω οοολοι να χαιρονται την γιορτουλα τους!
Επιτελους ανανεωθηκα λιγακι,αλλαξα παραστασεις,εκανα τις γνωστες βλακειουλες μου,και τωρα ειμαι μια χαρα!
Μονο που νιωθω οτι κατι λειπει απο την ζωη μου..Και το χειροτερο ειναι οτι δεν υποψιαζομαι καν τι μπορει να ειναι..Ατομο?Κατασταση?Τι??
Δεν ξερω,παντως λειπει..Λειπει και δεν ειμαι ολοκληρωμενη,δεν ειμαι οπως θα ηθελα να ειμαι αυτη την στιγμη.Αλλα θα μου πεις,ποτε ειμαστε ειμαστε ευχαριστημενοι με αυτο που εχουμε?!Ποτε.Μα ποτε ομως!Αχαριστια ετσι?Αλλα απο την αλλη,μολις πραγματοποιουμε εναν στοχο,βαζουμε εναν αλλο,και μετα αλλο και αλλο και αλλο,και παει λεγοντας.
Εχω πιασει πολλες φορες τον εαυτο μου να ειμαι κολλημενη εκει,στον στοχο μου και μονο,και να μην προλαβαινω να σκεφτω τπτ αλλο..Πολυ κακο αυτο,παρα πολυ..Κολλας καπου και δεν αφηνεις περιθωρια για τπτ αλλο,δεν προλαβαινεις να ζησεις τα ομορφα που σου παρουσιαζονται..Εχω χασει πολλες τετοιες στιγμες ρε γαμωτο..Και πρεπει να τις ξανακερδισω..Θα το κανω..
Εχω μετανιωσει για αρκετα πραγματα στη ζωη μου.Αυτες τις μερες ομως σκεφτομαι κατι πολυ συγκεκριμενο..Εδιωξα απο κοντα μου εναν ανθρωπο που με αγαπουσε πολυ..Γιατι?Επιπολαιοτητα και μονο.Χαζομαρα,ανωριμοτητα,καθολου σκεψη..Και τωρα?Τωρα θελω να γυρισει κοντα μου..Εχω την αναγκη να του μιλαω,να του λεω πως περασα την μερα μου,να μου τα λεει και αυτος,να με παιρνει αγκαλια..Αυτος ομως δεν γυριζει.Εχει γυρισει πολλες φορες,και δεν του βγηκε σε καλο..Απο δικη μου βλακεια βεβαια.Ειναι,ετσι,πολυ εξυπνος ωστε να μην γυρισει..Εγω ομως τον χρειαζομαι..Και δεν το καταλαβαινει..Ακομα και οταν με μαλωνε,το εκανε με εναν τροπο που εδειχνε αγαπη,που εδειχνε οτι με νοιαζεται..
Και γω?Εγω παντα ετοιμη να διαφωνησω,να πω και να περασω το δικο μου,να εχω την τελευταια λεξη παντα,και ας ειχα αδικο (οπως γινοταν τις περισσοτερες φορες).Τον πληγωνα και μετα νομιζα οτι με ενα συγγνωμη θα περνουσαν ολα..Αλλα καποια στιγμη δεν περασαν,εμειναν εκει,στο συγγνωμη,που δεν πηρε την συνηθισμενη απαντηση..Αλλα ενα ''τελειωσαμε εμεις οι δυο'' .Αυτος ο ανθρωπος για μενα ηταν κατι πολυ παραπανω απο μια απλη σχεση για μενα.Και το καταλαβα τωρα.Πολυ αργα..
Γενικο συμπερασμα..Καταλαβαινεις την αξια καποιου πολυ μετα αφοτου τον χασεις..Πολυ μετα..

1 σχόλιο:

o geros είπε...

Καλώς ήρθες Nant! Σε βρήκα ψάχνοντας για bloggers που στα ενδιαφέροντά τους έχουν το χορό.
Οι ανησυχίες σου είναι λογικές στην ηλικία που βρίσκεσαι. Το παράξενο και λυπηρό ταυτόχρονα θα ήταν να φτάσεις στη δική μου ηλικία και να γράφεις τέτοια κείμενα! (Να τον ακούς το γέρο!) Σου εύχομαι να πάνε όλα καλά στη ζωή σου, καλή επιτυχία σε όλα και καλή διαμονή εδώ μέσα!