Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2007

Τσακωμοι κτλ..

Γιατι συνεχως μαλωνουμε για βλακειες?Με τον οποιοδηποτε (γονεις,συντροφος,φιλος,περαστικος),οπουδηποτε και για οτιδηποτε!Και παντα καταληγουμε στο οτι τελικα τσακωθηκαμε για χαζομαρες.Αφου γινομαστε χαλια,εχουμε πει τα χειροτερα στον αλλον και ο εγωισμος μας εχει φτασει στο τερμα,τοτε καταλαβαινουμε οτι ηταν ή παρεξηγηση ολο αυτο,ή οτι δεν εχει νοημα να μαλωσεις για κατι τοοοσο ανουσιο.
Παντα ομως,παντα,θελουμε να περασει το δικο μας.Να εχουμε την τελευταια λεξη και το πανω χερι.Και ας εχουμε αδικο.Δεν μας νοιαζει.Μονο εκει,να απηυδησει ο αλλος και να σου πει ''ενταξει,εχεις δικιο,ασε με τωρα'' .
Και μετα χαλανε καρδιες,φιλιες,δεσμοι απο μια μαλακια.Απο κατι μικροσκοπικο,που αν το βλεπαμε υπο αλλες συνθηκες δεν θα του διναμε σημασια καν.
Βαρεθηκα να στεναχωριεμαι για ολα αυτα.Να χαλαω την καρδια μου και την διαθεση μου,να τσιριζω και να γινομαι θεαμα (η τρελη με την γκαρουζα).Ελεος.Δεν βλεπουμε τα πραγματα οπως εχουνε.Ολο αφορμες ψαχνουμε.Μηπως τελικα γουσταρουμε να τσακωμαστε ρε γαμωτο?Τι γινεται??Και πως μπορεις να γουσταρεις κατι,ενω ξερεις οτι σου κανει κακο? (Ενταξει,εξαιρειται το καπνισμα..!)
Πρεπει να ακουμε τις αποψεις των αλλων.Δεν ειμαστε παντα σωστοι.Και ουτως ή αλλως,αυτη ειναι η ουσια,να μαθαινεις απο τους αλλους.Να βλεπεις που εχεις αδικο,και να το διορθωνεις.Να πεις την αποψη σου,να την υποστηριξεις,αλλα να ακουσεις και αυτη του αλλου,και ας ειναι το ακριβως αντιθετο.Αν το κανουμε ολοι αυτο ο κοσμος θα γινει πολυ καλυτερος.Τα ζευγαρια δεν θα χωριζουνε για βλακειες.Οι φιλιες δεν θα καταστρεφονται απο μικροπραγματα.Οι πολιτικοι θα απαντανε -επιτελους!- στις ερωτησεις που τους κανουν,και δεν θα κοιτανε μονο να θαψουν τον αντιπαλο (οποιος καταλαβε,καταλαβε!).
Γενικο συμπερασμα : Δεν εισαι παντα σωστος φιλε!Καταλαβε τοοοο!

2 σχόλια:

o geros είπε...

Κάποτε, που ήμουν στην ηλικία σου, είχα τις ίδιες απόψεις με σένα. Σήμερα, που έχω σχεδόν τα διπλά σου χρόνια, συνεχίζω να έχω τις ίδιες απόψεις με σένα! Όταν με το καλό - που στο εύχομαι - γίνεις ψυχολόγος και όσο να’ναι κάτι παραπάνω θα ξέρεις, στειλε μου ένα e-mail μπας και με σώσεις, έστω και αργά...

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

ΝΑΝΤΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ...ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ...ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΞΑΦΝΙΑΖΕΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ...

ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΟΣΤ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ ΕΙΧΕ...ΧΙΧΙΧΙ!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ...

ΧΡΟΝΙΑ ΓΛΥΚΑ:-)